პარასკევი, 10.05.2024, 18:24 მოგესალმები სტუმარი


welcome Home Brothers and Sisters

მთავარი | რეგისტრაცია | შესვლა | RSS
საიტის მენიუ
სექციის კატეგორიები
საბავშვო [2]
ეკონომიკა [11]
საინჟინრო [0]
სამართალი [14]
სამშენებლო [0]
სამედიცინო [1]
ისტორიული [12]
ნაწარმოებები [30]
ტექნოლოგიური [7]
საგანმანათლებლო [24]
სასოფლო-სამეურნეო [0]
რომანი/რომანტიკული [0]
საქართველოს უკვდავი პოეტები [4]
მინი-ჩეთი
500
გოლემი
სტატისტიკა

სულ ონლაინში: 1
სტუმარი: 1
მომხმარებელი: 0
მთავარი » ფაილები » განათლება » ეკონომიკა

მარკეტინგის საფუძვლები
20.07.2011, 23:52

ავტორები:შუბლაძე გ.;მღებრიშვილი ბ.;ნანიტაშვილი ნ.;ხუხუა ი.
თემატიკა:მარკეტინგი;
თემატიკა:ეკონომიკა
სარჩევი:შინაარსი; შესავალი ; თავი 1. ბაზარი — მარკეტინგის ობიექტური ეკონომიკური საფუძველი; 1.1. ბაზარი როგორც ეკონომიკურ ურთიერთობათა სისტემა; 1.2. ბაზრის ძირითადი ელმენტები. ბაზრის რეგულირება; თავი 2. მარკეტინგის არსი და სოციალურეკონომიკური მნიშვნელობა; 2.1. მარკეტინგის არსი და ფუნქციები; 2.2. მარკეტინგის ძირითადი პრინციპები და ელემენტები; 2.3. მარკეტინგის სახეები და ტიპები; თავი 3. მარკეტინგის მართვა; 3.1. მარკეტინგული საქმიანობის მართვის პროცესი და ძირითადი კონცეფციები; 3.2. მარკეტინგის ორგანიზაცია საწარმოში (ფირმაში); 3.3. მარკეტინგის სამსახურების ამოცანები და ფუნქციები; თავი 4. დაგეგმვა და კონტროლი მარკეტინგის მართვის სისტემაში; 4.1. სტრატეგიული და ტაქტიკური დაგეგმვა მარკეტინგში; 4.2. ბიზნესგეგმა და მისი კავშირი მარკეტინგთან; 4.3. მარკეტინგის კონტროლი და მისი სახეები; 4.4. მარკეტინგის სარევიზიო გეგმა; თავი 5. მარკეტინგული გარემო; 5.1. მარკეტინგული გარემო და მისი მნიშვნელობა; 5.2. ფირმის მიკრო მარკეტინგული გარემო; 5.3. ფირმის მაკრო მარკეტინგული გარემო; თავი 6. მარკეტინგული კვლევის მეთოდოლოგიურ-ინფორმაციული და ორგანიზაციული საფუძვლები; 6.1. მარკეტინგული კვლევა, მისი მიზანი და ძირითადი ობიექტები; 6.2. მარკეტინგული კვლევის მეთოდოლოგიური საფუძვლები; 6.3. მარკეტინგული საქმიანობის ინფორმაციული უზრუნველყოფა; 6.4. მარკეტინგული კვლევის ორგანიზაცია; თავი 7. მომხმარებელთა შესწავლა; 7.1. მომხმარებელთა ტიპოლოგია და მისი განსაზღვრული ფაქტორები; 7.2. სამომხმარებლო საქონლის შეძენის პროცესი; 7.3. საწარმოო დანიშნულების საქონლის შეძენის პროცესის თავისებურებანი; თავი 8. ბაზრების გამოკვლევა და სეგმენტაცია; 8.1. ბაზრის გამოკვლევა და მისი ობიექტები; 8.2. ბაზრის ტევადობა. პროგნოზირება; 8.3. ბაზრის სეგმენტაცია როგორც ბაზრის გამოკვლევის მეთოდი; 8.4. ბაზრის მიზნობრივი სეგმენტი, მისი შეფასება და შერჩევა; 8.5. პოზიცირების მარკეტინგული სტრატეგიები; თავი 9. საქონელი და სასაქონლო პოლიტიკა; 9.1. საქონლის ცნება და კლასიფიკაცია; 9.2. სასაქონლო პოლიტიკის არსი და მისი შემუშავება; 9.3. სასაქონლო ნიშანი და მისი მნიშვნელობა მარკეტინგში; 9.4 ბრენდინგი; 9.5. ახალი საქონელი და მისი შექმნის პროცესი; 9.6. საქონლის სასიცოცხლო ციკლი; თავი 10. ფასი და ფასწარმოქმნა; 10.1. ფასის არსი და ფასწარმოქმნის სისტემა; 10.2. ფასწარმოქმნის პოლიტიკა და ფასწარმოქმნის პროცესის ეტაპები და მეთოდები; 10.3. ფასების დაწესებაზე მოქმედი ფაქტორები; 10.4. საბაზრო ფასების ფორმირების მექანიზმი; თავი 11. მარკეტინგული არხები და ლოგისტიკა; 11.1. მარკეტინგული არხების არსი, სახეები და დონეები; 11.2. ვერტიკალური, ჰორიზონტალური და კომბინირებული სისტემები; 11.3. მარკეტინგული არხების შერჩევა; 11.5. ლოგისტიკა; თავი 12. საცალო და საბითუმო ვაჭრობა მარკეტინგის სისტემაში; 12.1. საცალო ვაჭრობა; 12.2. საბითუმო ვაჭრობა; თავი 13. მარკეტინგი საბანკო და სადაზღვევო საქმიანობაში და ფასიანი ქაღალდების ბაზარზე; 13.1. საბანკო მარკეტინგი; 13.2. სადაზღვევო საქმიანობის მარკეტინგი; 13.3. ფასიანი ქაღალდების ბაზარი, როგორც მარკეტინგის ობიექტი და მარკეტინგული სტრატეგიების თავისებურებანი ამ ბაზარზე; თავი 14. მარკეტინგული კომუნიკაციის სისტემა; 14.1. მარკეტინგული კომუნიკაციის კომპლექსის შესახებ; 14.2. რეკლამა როგორც მარკეტინგული კომუნიკაციის ფორმა და მისი სახეები; 14.3. პერსონალური გაყიდვები; 14.4. საზოგადოებასთან ურთიერთობები; 14.5. გასაღების სტიმულირება; თავი 15. ინტერნეტ-მარკეტინგი; 15.1. ინტერნეტი და მისი როლი მარკეტინგის განვითარებაში; 15.2. ელექტრონული ვაჭრობა; თავი 16. საერთაშორისო მარკეტინგის შესახებ; 16.1. საერთაშორისო მარკეტინგის არსი და წარმოშობის წინაპირობები; 16.2. გლობალური მარკეტინგული გარემო; 16.3. საერთაშორისო ბაზრებზე გასვლის მარკეტინგული სტრატეგიები; 16.4. საერთაშორისო მარკეტინგის ძირითადი ელემენტები; თავი 17. მარკეტინგი და საზოგადოება; 17.1. საზოგადოებრიობა მარკეტინგის ნეგატიური მომენტების შესახებ; 17.2. მოქალაქეთა (მომხმარებელთა) მოქმედებანი მარკეტინგის რეგულირებისათვის; 17.3. მარკეტინგის ეთიკა ; განმარტებითი ლექსიკონი (გლოსარიუმი); ლიტერატურა;
გამოცემის თარიღი:2009
ძირითადი ენა:ქართული
მოცულობა:450 გვ.
კატეგორია: ეკონომიკა | დაამატა: blackcrow | ტეგები: marketing, ekonomika, ganatleba
ნანახია: 1572 | რამოტვირთვები: 4 | რეიტინგი: 5.0/1
კომენტარის დამატება შეუძლიათ მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს
[ რეგისტრაცია | შესვლა ]
ჩვენი გამოკითხვა
მოგწონთ ჩვენი საიტი?
სულ პასუხი: 34
შესვლის ფორმა
ძებნა