ავტორები:ქარდავა თემურ;თეთრუაშვილი ია;ორჯონიკიძე ნინო თემატიკა:ბიზნეს – გეგმა თემატიკა:ეკონომიკა სარჩევი:ანოტაცია;
შესავალი;
პირველი თავი. ბიზნეს-გეგმის დამუშავების მეთოდიკა
1.1.ბიზნეს-გეგმის არსი და მნიშვნელობა;
1.2.ბიზნეს გეგმის სტრუქტურა;
1.2.1.პირველი განყოფილება: ბიზნეს-გეგმის
მოკლე შინაარსი;
1.2.2.მეორე განყოფილება: დარგი, შესაქმნელი კომპანია და მისი პროდუქცია (მომსახურება);
1.2.3.მესამე განყოფილება: ბაზრის გამოკვლევა და ანალიზი;
1.2.4.მეოთხე განყოფილება: საწარმოს ეკონომიკა;
1.2.5.მეხუთე განყოფილება: მარკეტინგის გეგმა;
1.2.6.მეექვსე განყოფილება: პროდუქციის ტექნიკური დახვეწის გეგმა;
1.2.7.მეშვიდე განყოფილება: წარმოების გეგმა;
1.2.8.მერვე განყოფილება: მმართველთა გუნდი;
1.2.9.მეცხრე განყოფილება: საწარმოს შექმნის საერთო განრიგი;
1.2.10.მეათე განყოფილება: რისკის შეფასება;
1.2.11.მეთერთმეტე განყოფილება: ფინანსური გეგმა;
1.2.12.მეთორმეტე განყოფილება: წინადადებები ფინანსირების დონის შესახებ;
მეორე თავი. საქართველოში გამოყენებული აღრიცხვისა და ანგარიშგების მეთოდის საერთაშორისო სტანდარტთან მისადაგება;
დასკვნა. გამოცემის თარიღი:2007 წყარო:ბიზნეს-გეგმა: დამუშავების
მეთოდიკა: სახელმძღვ. უმაღლ. პროფ. სასწ. სტუდ. / თ. ქარდავა; ი.
ეთრუაშვილი; ნ. ორჯონიკიძე; რედ. ზ. თეთრუაშვილი; შიდა ქართლის საერო
უნ-ტი, გორის უნ-ტთან არსებული პროფეს. სასწ. - გორი: შიდა ქართლის საერო
უნ-ტის კომპიუტ. ცენტრი, 2007 - 46 გვ. ძირითადი ენა:ქართული მოცულობა:46 გვ.